Isnin, 17 Ogos 2015

Testimoni Berjaya Tambah Selera Makan Anak Dengan Shaklee

Ramai ibu diluar sana yang inginkan anak sihat dan cergas kan?? Macam saya.. saya nak anak saya selalu sihat dan cergas.. Anak saya memang cergas.. tapi sangat susah kalau bab suruh makan makanan berat macam nasi.. alau cikedis (makanan ringan) tak payah suruh.. dia yang akan minta dekat kita..

Jalan penyelesaian saya adalah Mealshakes Shaklee.. Mudah.. Hanya sesudu sehari.. campurkan dalam minumannya.. Siap.. tak payah susah-susah nak paksa dia makan macam makan ubat.. Rasa vanilla dan harum bau vanilla yang ada pada Mealshake Shaklee betul-betul membuka selera si anak...


Kenapa perlunya Mealshake Shaklee ni?? Banyak sebabnya tau.. Yang pasti semuanya demi kebaikan anak kita.. Antara kebaikan Mealshake Shaklee ni adalah:-
-boleh dijadikan instant breakfast...
-menambah selera makan anak-anak
-membantu melawan penyakit..
-membantu dalam tumbesaran anak-anak..
-rasa vanilla yang lazat mampu membuka selera anak-anak..
-kaya dengan protein...
-memberi rasa kenyang yang lebih lama membolehkan anak lebih fokus didalam kelas..
-terdapat 24 jenis vitamin utama dalam setiap 1 canister Mealshake ini
-memberi tenaga yang berterusan..
-tanpa laktosa...


Di bawah ini saya sertakan sekali testimoni-testimoni penggunaan Mealshake yang telah dikongsikan oleh para ibu-ibu di luar sana..















untuk ibu-ibu yang berminat ingin mencuba Mealshake pada anak-anak boleh la hubungi saya melalui whatsapp atau facebook yer.. Sekian sahaja dari saya.. Jumpa di lain hari.. :-)

Whatsapp: 01133542186
Facebook: Natrah Arshad
email: natrah131@gmail.com
SID: 1075486

Tiada ulasan:

Catat Ulasan